7 års kalas!

Igår var jag i Örebro hela dagen och var helt död när jag kom hem. Vi åkte 05.30 och var hemma 17.30 så var riktigt mör i kroppen efteråt. Men det var jättelärorikt och roligt! :) Hade vi inte åkt på det här hade vi stått som fån på öppningsdagen. Och tack och lov hade förkylningen redan lagt sig mycket redan igår vilket underlätta rejält!

Idag har vi jobbat på för fullt i butiken och jag kan säga att Coop Extra kommer bli den finaste matbutiken i Lidköping! :) Är så glad över att jag fått jobb där och alla, verkligen ALLA är så snälla och man klickar nästan med varenda en. Men jag saknar faktiskt vissa på AG's, speciellt Camilla, helt tomt utan henne. Måste träffa henne snart för att prata av mig! <3
Sen efter jobbet fick jag stressa iväg hem för att sedan åka på 7års kalas för kusin Filip. :) Han är för söt min lilla kusin! Tycker om han så mycket så..! Riktigt kul att ha en "liten skit" i släkten att bråka och leka av sig med.

Nu blir det Skilda Världar sen sova. Imorgon blir det träning igen då förkyldnigen nästan är borta. Är så glad att det var en kortvarig förkylning! :)


På bilderna nedan har vi födelsedagsbarnet och min lilla mamma!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0