Back on track

Då har man varit på gymmet för första gången på över 1 vecka. Var riktigt jobbigt att ta sig dit men det flöt på när man väl var därborta. Blev endast 45 min pass med löpning, crosstrainer och trappmaskin. Sen fick jag stressa hem och hoppa på gåbandet här hemma 30 minuter med rask promenad medans jag kika på top model. Vilken besvikelse det var för trodde finalen var idag! :(
Ska i vilket fall försöka träna 6 ggr den här veckan. Låg på minussidan igår efter den långa föreläsningen så ska försöka köra varje dag till söndag nu :)

Idag hade vi säkerhetsutbildning och herregud vad man måste veta mycket. Trodde det var att bara börja men helvete vad mycket jobb och utbildning det är bakom allt vilket är svinkul! :D och idag har jag fått reda på vad jag ska jobba med, kallskänka i fisk och delikatessen :) har fått jättefina kockkläder och allt och jag är supertaggad! Vill börja jobb nu! :)

Imorgon har jag sovmorgon till 9.00 och hoppas på att jag ska ta mig upp i tid för att springa på bandet lite :) Sen blir det ännu mer utbildning på jobbet!
På kvällen blir det promenad med Elin efter jobbet och prata lite om lördagens festligheter sen blir det hem och springa på bandet framför SATC! Fick hem boxen idag och är helt exalterad! :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0