Fina söndag

Idag är jag pigg och glad! Blev tidigt igår, var hemma redan vid 00.00. Kände ingen på festen vilket ledde till att inte heller någon prata med mig. Försökte prata lite men fick inte respons av någon och hade dessutom ont i magen så drog hem.  Är ju desto piggare idag istället :) Så ska snart ge mig ut på en långpromenad i det fina vädret tänkte jag! Sen får vi se vad som sker resten av dagen, jag måste äta påskbord ikväll iallafall. Eller påskbord och påskbord, prinskorv, ägghalvor och färsk potatis, mina favoriter. :) Bara vattnar sig i munnen när jag tänker på det!

Hur som haver så hoppas jag ni också mår bra idag och inte har någon äcklig bakfylla :) Och ut i solen med er nu! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0