Förkyld & allergisk

Vilken bra start på dagen! Eller inte.. Vakna upp med dunderförkyldning och allergi. Jag är jätteallergisk mot pollen, blivit det på senare år och lider verkligen av det. Men förra året fick jag receptbilagda allergipiller som gjort susen och började äta dom redan för en månad sen. Jag blir tät i halsen, kli i ögon och nyser konstant!
Men idag verkar inte pillerna fungera som dom ska, för mina ögon är jättesvullna och kliar så jag tror att jag ska dö, därför är det snart dags att bege sig till appteket för att köpa livostin ögondroppar. Måtte detta ge sig till ikväll bara, annars får man bli hemma!

Men först blir det äggfrukost dagen till ära! :)
Glad påsk alla, hoppas ni fått några fina påskägg! Själv har jag inte fått något riktigt påskägg med godis utan bara sockar. Men det går ju åt det med! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0