Hård"bantning"

Japp, denna vecka kört jag stenhårt på kalorierna. Tänkte försöka hålla mig runt 500 kcal per dag, vilket är rätt lite när en nomal person bör äta 2000 kcal/dag.
Vet inte om jag ska säga att bantar för äter, blir mätt och går inte hungrig. Försöker bara ätet kalorisnålt!
Så idag har jag ätit ett ägg, en banan, ett äpple och en portion gulaschsoppa (175 kcal). Skulle ätit köttsoppa, endast ca 40 kcal i det men var mer sugen på gulasch även om jag inte kände smaken pga min förkylning :P
Vi fårse hur länge jag orkar köra detta! En vecka är målet iallafall.

Fick gå hem tidigare från jobbet idag för mådde rätt dålig i slutet så blev rätt "lättad" när jag fick gå hem. Har en rätt lång dag imorgon, ska ju till Örebro och ska köra både dit och hem så vill vara lite piggare. Men det ska bli skitkul att se hur det funkar och lära sig de dom gör däruppe :) Så jag och Malin får nog en bra, rolig och lärorikdag!

Sen när jag låg här hemma nerbäddad i soffan och fick ett mms på en liten nyfödd bebis vilket visade sig vara min vän som fött idag! Blev så glad så det blev massa glädjetårar och han var så söööt! Längtar massor tills vi träffas! Dom bor i Kalmar så det är en bit men jag bara måste åka och hälsa på nu! Så ska väl ut på stan och kika efter söta bebiskläder, finns så mycket sött och fint :) Vill också ha en liten att skämma bort! Har massa vänner som är gravida nu och det är ju sä vackert med den lilla kulan på magen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0