Idag har vi öppnat!!

Idag har vi öppnat Coop Extra i Lidköping! Det har varit så sjukt mycket folk och vi har haft så kul! :) Var nästan kö på 500 meter och vi hade flest kö av alla, vilket är skitkul. Vi har varit efterlängtade!
Dagen har rullar på riktigt bra och snabbt, jobbat 07.00-19.00. Vart lite smårörigt precis i början men det blev ordning på det efter någon timma. :) Har tyvärr fått tillbaka mina ryggsmärtor och mina ryggmuskler krampar så har tagit mig ett varmt bad, smörjt in ryggen med voltaren och tagit en ipren så hoppas det är lite bättre imorgon. Ska försöka komma iväg till ostiopaten när det lugnat ner sig på jobbet. Jobbar nästan 12 timmar varje dag och 9 dar på rad nu tror jag. Klagar inte, det är mycket och känns i kroppen men roligt :) Blir ju dock ingen träning dessa dagar men så fort det finns tid så!
Men mina chefer är helt underbara! Så imponerad av dom! Att dom orkar hålla humöret uppe och kunna alla namn på oss ca 45 anställda! Och att se ge alla en blombukett idag när vi gick hem för allt vårt slit första dagen. Vi borde ge dom något för allt deras slit! <3

Imorgon blir det till att jobba 06.30-13.00 hem och vila/äta lunch och sen jobba 16.00-22.30. Blir inte så mycket mer än jobb imorgon. Ska hoppa in på cervera och köpa en ny blender då min andra gått sönder. Så snart är det dags för mina älskade och efterlängtade smoothies. Köpte även färdiga smoothiespåsar idag av Coops egna märke, blir spännande att se om det är något att hänga i granen. :)

Vi fårse om jag orkar blogga imorgon. Annars ligger jag utslagen!
Kram och godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0