Skön dag

Har haft en riktigt skön dag. Har bara slappat, plockat iordning här hemma, haft påskmys med Angelica i hennes nya och första lägenhet och nu precis lagat samt ätit påskbord! Både jag och Robin ligger här proppmätta och utslagna i soffan. Dock åt jag knappt något, var knappt sugen innan. Åt cirka hälften av det som var på tallriken. Men bäst av allt var potatisen! :D Älskar färsk potatis med gräslök och creme fraiche! MUMS!

Nu ligger vi som sagt i soffan och tittar på tv. Vi sätter nog snart på twilight sen blir det BB :) Helt enkelt ännu en skön slappkväll.

Imorgon tänkte jag bege mig ut på en löprunda på morgonen, sen när jag kommer hem blir det storfrukost med Robin och sedan tvätta. Lite innan 17.00 blir det nog en promenad till mamma och pappa på ännu ett påskbord. Dom har varit bortresta hela påsken så ska bli mysigt att fira lite med familjen! Saknar dessutom min bror! :)

Ha en bra kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0