Vilken morgon!

Kom precis hem från gymmet! Blev 45 minuter kondition och 45 minuter armar. Är alldeles skakig i armarna nu och kan räkna med träningsvärk imorgon. Det är helt sjukt hur mycket det märks att man varit sjuk, man orkar ju knappt inget! Men nu har jag iallafall tränat och gjort ett försök vilket känns skön. :)
Sen är det underbart väder ute idag också och inte så kallt! Så idag blir det uppvikta jeans och "tunn" jacka!

Påväg hem från gymmet går jag alltid förbi torget och idag var det sjukt mycket folk för att klockan ska vara runt 11 men tror det är Iqbal-dagen idag för la märke till massa ballonger. Sen står även jobbet på torget idag och delar ut godis så ska springa förbi och säga hej sen innan jag beger mig till matmässan. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0