Bakisarsle

Jag skäms.. Är så dålig på att uppdatera... Men mitt liv har varit uppe i hundra knyck sen fredags så har inte haft tid med bloggen. .......(......styckindelning om appen krånglar)...... Helgen har väl varit bra, rätt mycket att göra bara. I fredags var vi hos Robin föräldrar tillsammans med mina päron. Dom bor i Källby så vi cykla dit och hem, cirka 3 mil cykling så lite träning fick jag! Sen har jag haft kalas och sådär, inget speciellt. ........... Igår hade jag jobbarkompisar över och vi gick sedan vidare ut. Jag hade skitkul och inser aldrig hur mycket jag måste dansa. Vaknar alltid med en sån extrem träningsvärk dagen efter! Får ju inte ens träningsvärk från spinningen liksom..! Men kul var det och billigt blev det också! :) ............ Idag mår jag sådär... Lite groggy och lite illamående, men tänkte ta mitt bakisarsle till gymmet eller ut på en promenad, sikket dilemma! ......... Annars kämpar jag på! -2 kg på 1 vecka! Nu är det kanske dags att gå ur sängen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0