Blogg.se app suger!

Jag ber så otroligt mycket om ursäkt för "dålig update"! Men felet ligger hos blogg.se's app som aldrig funkar. Har verkligen bloggat minst 3 ggr om dagen men inget av inläggen går att lägga upp..! Rätt så frustrerande kan jag säga!
Det som är så otroligt tråkigt med att blogga på datorn är att alla bilder ligger på iphonen och orkar inte föra över bilderna hela dagarna för att blogg på datorn. 
 
Sen måndags då jag startade om på nytt har jag tränat varje dag och ätit nyttigt med GI-mål. I tisdags körde jag spinning och orkade mer än jag trodde. Körde nästan samma tempo som de som kört passet 2 gånger i veckan! Var som spagetti i benen efteråt men det var ju bara gött!
I igår gjorde jag massa ärenden efter jobbet och var inte klar förräns vid 20.00 så gick ut på en kvällspw på 1 timma. Blev en härlig promenad på 6 km längst vattnet med peppenade musik i öronen! :)
 
Idag har jag varit ute på en morgonpromenad på 1,5 timma med angelica. Skulle väl blivit en pw men vi hade så mycket att prata om så blev inte så rask promenad! :) + att Angelica skulle ta sig ett dopp på villabadet. 
Hände dock en olycka på villabadet för min del så har sträckt höger smalben så passar bra med vila imorgon! :) 
Har ingen möjlighet att träna imorgon så imorgon blir det vila!
 
 
Har precis avnjutit dagens lunch, en tacosallad med lätt cream fraische! Supergott och var vrålhungrig, orkade dock bara hälften. Men det var ju en monsterportion jag gjorde så ska väl inte klaga!
Nu ska jag slappa i soffan innan jobbet klockan 16.00.
Sen ikväll blir det promenad eller löprunda, beroende på hur stäckningen känns!
 
Hej så länge!
 


Kommentarer
erica

Jag brukar maila bilderna till min egen mail (haha) så går det supersnabbt att få över bilderna :)

2012-08-02 @ 18:29:00
URL: http://eericas.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0