79,5 kg - UNDER 80!

Och där fick väl jag för att jag berättade i veckan att jag stod stilla på vågen. Men voila..! Idag visade vågen 79,5 kg.. 7,1 kg lättare på 40 dagar, säger som jag gör när jag är förjävla glad, whoopwhooop!! :)
Inte långt kvar till första delmålet och inte långt kvar till viktnedgången börjar synas ordentlig, hoppas jag!
Jag tycker ju att det bör synas mer än vad det gör, 7 kg är ju väldigt mycket ändå. Menmen, neråt går jag och det är huvudsaken! :)
Det viktigaste är för mig är att i sommar kunna gå i korta snygga slita jeansshorts och ett snyggt linne till. Idag har jag komplex för både ben och armar, och går helst i jeans/leggings hela sommaren med trekvarts toppar. Jag kan inte gå till en offentlig strand, utan försöker åka ut på sjön där jag endast är med Robin, och bara det är jobbigt.. Men iår är det ändring på det! I sommar ska jag kunna sola i bikiniöverdel i parken, kunna bada på Villabadet, Svalnäs, ja, var som helst bland folk utan att må dåligt och skämmas!
Så nu kör vi på killer body summer 2012! :)
Min stora dröm i sommar..


Kommentarer
Kårebäck

Häärligt! Och grattis... :) tycker du är jättebra!

2012-02-10 @ 20:20:22
frida :)

Fan vad grym du är johanna! fortsätt så :D GRATTIS!

2012-02-11 @ 21:14:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0