AJ!

Jag har sån satans träningsvärk idag! Mina armar och magmuskler är inte att leka med.. Men får vara glad över att det inte är värre, vilket jag trodde det skulle vara, för träningsvärken är hanterbar!
Idag har jag tänkt hela dagen, och då menar jag verkligen HELA DAGEN om jag ska skita i dubbelpasset ikväll för att vila mina muskler. Efter många om och men har jag fattat ett beslut, jag kör på! Vet vilken ågren jag kommer få ikväll om jag hoppar träningen. Sen får jag hoppas på att det stämmer med att träningsvärk går bort fortare om man tränar. :)

Nu ska jag försöka sova en timma, helt slut efter en dålig natt med sömn. Våra katter har kört race i vår lägenhet inatt, men dom har nog haft roligt.. Sen klockan 18.30 beger jag mig mot Korpen för dubbelpass med styrka/mage och sen yoga. :)

Vill bara tala om att jag vill så sjukt mycket åka bort till värmen när det är såhär kallt. Min kropp är inte gjord för kyla.. Längtar tillbaka till Egypten så oerhört mycket och tänker tillbaka på hur skönt och bra vi hade det där varje dag..
Gårdagens;
Mild lätt vaniljyoghurt med en skivad banan
En banan
Salladsrulle m. tonfiskröra & sallad
Hallonsmoothie och en kiwi
Egen plockad skinksallad från hemköp. (Älskar att det är så smidigt)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0