ARG

Här har jag gått hela dagen och bara längtat till fredag då vi skulle åkt till malmö, bo på ett grymt hotell, hotellfrukost och avicii.. Men nu har Aviciijävel ställt in och vi har inget avbokningskydd på hotellet, jävla bra.. Ska från och med NU alltid ha avbokningsskydd, på ALLT. Så är det någon som är intresserad av en weekend i malmö på 4 stjärnigt hotell för 1000 ;- (värde 1700;-), hör av er till mig på mejlen!
Så fort Aviciis låt Levels kom på steppasset idag blev jag förbannad och ville bara gå därifrån! Haha

Dessutom är jag vrålhungrig och skulle kunna äta upp en hel kossa, och när jag är hungrig blir jag grinig... Så denna dag kunde kvittat totalt.. Stackars Robin när han kommer hem och vill vara gullig och jag bara kräks på honom. :P Men jag får väl försöka lägga manken till.

Nu ska jag laga fläskfilé i gräddsås med champinjoner.
Hör sen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0