Baka baka liten kaka

Puuh.. efter 4 timmars bakande + 1 timmas konditionsträning är jag så slut att jag mår illa.
Kan tillägga att dom på gymmet trodde nog jag var dum i huvudet. Körde powerwalk i 15 minuter, därefter intervall träning med 1 min vila och 2 min kuta allt jag kunde. Så som jag flåsade trodde nog alla att jag skulle ramla ihop vilken sekund som helst...! Haha, var lite kul att se alla glo på mig. Men vad gör man, jag är ju där för att träna och svettas! :) Riktigt skönt vad det och när jag gick därifrån såg det ut som jag hade duschat, vilket jag inte hade gjort! Ha ha

Efter en skönt dusch har jag nu precis bakat klart 2 satser cupcakes och 2 satser macarons (brände tyvärr de rosa). Kan även tillägga att jag inte smakat på någon än! Så nu har jag spritsat och dekorerat massor och har jättekul!Har känt mig som ett barn i en leksaksaffär. Härnäst ska jag ge mig på amerikansk tårta med vit sockerpasta, sockerblommor och massa kristyr. Så är det någon som vet vart man kan köpa eller beställa en exta hög sockerkakasform, hör av er!

Nu ska jag slappa i soffan ett tag, sen blir det fixa i garderoben och därefter en supergod kvällsmat! Sen blir det melodifestivalen som jag ÄLSKAR! Jag är en riktig melodifestivalsälskare medans min andra hälft hatar det. :( Så vi får väl se vem som bestämmer över TVn ikväll, annars kanske jag kan få honom att gå till Gerrit. ;)
Dagens bak,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0