Dags för mätning!

Nu är det lite över en månad sedan jag tog mina mått på hela kroppen. Och har minskat 3 cm över brösten, 5 cm i midjan, 3 cm över höfterna, 4 cm över rumpan, 1 cm på vardera lår och hela 2 cm på varje arm. Jag är nöjd! :) Det är iallafall skillnad och bättre än inget.

Har spenderat delar av kvällen med att kikat på resor. Om saker och ting går som jag vill och verkligen hoppas på kommer jag och Robin åka utomlands inom kort. Och vi siktar in oss på Cancun i Mexico, men vi ska dra en sista minuten så vi får väl se vart det bär, men ingenting är bestämt ännu. Som sagt, det beror lite på vad som sker framöver. Ni kommer få reda på snart vad det är jag pratar om, men inte riktigt ännu! Ni får hållas ett tag till. :) Men ni ska bara veta vad vi drömmer oss bort!
Cancun


Kommentarer
Kårebäck

Braaa jobbat :D

2012-02-27 @ 22:01:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0