En gång i Phuket

Jag får ursäkta för dålig update idag. Men blev svinslö när jag kom hem efter jobbet och stendäcka i soffan framför tvn. När jag väl vakna var klockan drygt 16.30 och vi skulle iväg till bio vid 18.00 så fick hoppa in i duschen och sen göra iordning mig. Men jag hoppas ni förstår att jag inte kan sitta här jämt :)
Bion vi såg var "En gång i Phuket" med Peter Magnusson och David Hellenius. Kan rekommendera den verkligen. Den var rolig och precis lagom av allt!

Idag har jag haft vilodag, tyvärr lite ågren nu men ska träna imorgon bitti tänkte jag. :) Efter det blir det tvätta hela eftermiddagen och vid 17.00 åker vi iväg på kalas för min storebror, och klockan 18.00 ska vi iväg på ett annat. Dubbelt upp med firande, rätt tråkigt med så tätt mellan kalasen och behöva stressa men så är det ibland..!
Och sen hoppade vi magpasset igår, min vän Angelica orkade inte så jag åkte och gymmade 50 minuter innan yogan istället. Kände mig så redig så efteråt! :) Så sköönt känsla..

Hoppar gårdenes måltider då det var snartlikt med förrgår. Här har ni iallafall dagens:
Vaniljyoghurt med en skivad banan
En banan
Stekt kassler i gräddsås med färska champinjoner och blomkål
Hemmagjord kebabsallad med kidneybönor, sallad, lök och gurka + sås
Dagens lunch. Ser inte så gott ut kanske, men det är så jäkla gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0