Frustrerande

Det är rikigt frustrerande att vara hemma och egentligen inte vara "sjuk". Äntligen börjar magontet lätta men är inte över ännu men jag mår ju helt prima utöver det. Jag är pigg och vill plocka i lägenheten men ska försöka ligga stilla till ikväll med en varm rispåse på magen. Om det är bättre blir den en promenad för att komma igång igen. Har inte tränat sen torsdag och har inte alls hunnit träna i helgen, riktigt jobbigt. Börjar känna att jag kommit ifrån träningen och det vill jag verkligen inte!
På grund av mitt magont har jag ännu inte ätit något idag. Är rädd att det ska förvärras men är vrålhungrig så vad sjutton är bra för magen?! Orkar inte direkt gå ner till hemköp och köpa nypon/blåbärssoppa så får väl vara hungrig ett tag till! :(

Annars ser planen ut i veckan att jobba på och träna! Ska försöka utföra någon sorts träning 5 dagar, det är målet iallafall. Och ska även försöka fokusera mer på kondition och motionsträning. Pratade med min farbror igår och han sa att när jag tränar så mycket som jag gör bygger jag bara muskler, därav ingen viktminskning. Så han rekommenderade fokus på kondition, motion och kanske något enstaka pass i veckan, tex box. Gör jag som han säger och äter hälsosamt kommer jag börja tappa kilon igen. :) Och det vill vi ju!
I helgen ska jag ut och bowla med brudarna och även på kalas hos Robin föräldrar.
Helgen som var blev så lyckad så hoppas det blir så på lördag med! :) Tycker så mycket om er, mina vänner! <3
Har fått extremt svårt att släppa in folk i mitt liv, har mina anledningar, så ni ska veta att ni är guldvärda!
Hellre 2 bästa vänner än 10 st vänner!

Nu ska jag ta igen de nya One tree hill avsnitten sen återgå till boken som änså länge är bra! :)
De nya jeansen. (ursäkta röran i bakgrunden!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0