Full fart och nya tag!

Herrejösses vad denna dag bara sprungit iväg! Jobbade till 14.00 och gick direkt hem för att byta om och sedan rusa ner till bilen för att åka o veckohandla. Så nu var äntligen kylskåpet påfyllt med massa godsaker! :)
När jag kom hem fick jag som sagt ett ryck i köket och började torka skåpsluckor, flytta och ändra saker och massa annat. Det slutade med att jag dammsög hela lägenheten och fick även ett ryck i sovrummet. Klockan 18.00 promenerade jag bort mot gymmet för lite konditionsträning i 45 minuter och därefter skulle jag och mamma köra ett danspass som heter Latin Moves. Detta var absolut inget för oss.. Massa hopp, sjukt snabba rörelser och jag har nog aldrig känt mig osexigare. Massa rullande, juckande och skakande på rumpan. Usch, fy och blä.. Så efter 25 minuter gick vi från passet och gick till gymmet istället. Så nu är jag lite skönt mör i benen! :)
Vill även tala om att jag och Robin gick på en jätteskön långpromenad igår i Källstorp. Vi promenerade i över en timma och gick mellan flera öar och bara njöt i den varma solen. Gud vad skön och varm solen är nu! :)

Har för tillfället har jag en stor torskfilé i ugnen och kokande ärtor på spisen, morgondagens lunch. Ska bli så himla gott! Ärtor är bland det godaste jag vet, så jäkla gott! :)
Sen imorgon blir det dubbelpass med basic step och därefter styrka/mage pass.
Eftersom jag slarvat med träningen i helgen och ätit fruktansvärt dåligt (lite) så blir det hårt denna vecka och dessutom åker jag bort till helgen. Så denna veckan blir det dubbelpass mån-tors och ett morgonpass på fredag innan vi åker till Malmö. :)

Kan även tala om att i veckan kommer jag starta en tävling här på bloggen där man kan vinna en jättebra bok som har hjälpt mig en bit på vägen med min GI! Så hoppas många vill vara med!
Dum som jag var tog jag inga fina kort när vi var på öarna :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0