Fullspäckad lördag

Då var man en ny bil rikare, en jättefin saab 9,3;a som jag är tok förälskad i! Vi har allt provåkt lite men blir mer imorgon då vi ska iväg och kika på ett hus.
Idag har vi även bowlat med Robins syster Hanna och systerdöttrar Thyra och Ella. Jag vill tillägga att jag även vann, brukar aldrig göra det! Det var riktigt trevligt eftersom tösera aldrig bowlat förr!
Efter det blev det hem och tvätta, kolla på film och göra iordning sig för kvällen. Kl 18.30 skulle vi till Hanna och Peo på middag med jacuzzi och kolla på melodifestivalen. Och helt klart rätt person och låt till final, David Lindgren! Men han kan skippa kostymen nästa gång.
Så idag har vi haft en riktig fullspäckad dag med trevligheter. Just nu ligger vi här helt utslagna i sängen och tittar på en film, eller jag iallafall, grabben brevid ligger och snarkar.. Tråkmåns!

Imorgon blir det som sagt att titta på hus, provköra bil, promenad och träna :)
Hoppas ni haft en bra lördag!
Min fina älskling och Ella på bowlingen
Fina Robin och Ella
Jag i nya bilen
Två badsugna tjejer!
Vi i badet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0