Står stilla...!

Först och främst tänker jag starta kvällens inlägg med att jag börjar tröttna! Jag har tränat konstant ca 5-6 ggr i veckan och ätit nyttigt sen 2 januari och har sammanlagt har jag tappat drygt 6,5 kg. Första veckan tappade jag hela 3 kg och därefter har det varit ca 1 kg i veckan. MEN nu har jag knappt gått ner något på snart 2 veckor och jag börjar bli frustrerad. Jag vet att man tillslut börjar stanna av ett tag med vikten, men det är ju ändå där jag vill ha resultat. Så i förra veckan mätte jag min midja och höfterna och hade blivit 3 cm smalare. Visst blev jag glad, men jag har ju mitt delmål den 17 februari på 79,1 kg och jag känner mig knappt i närheten..
Och tyvärr börjar jag tappa lite motivation med att hålla kosten, MEN jag blir inte smalare om jag börjar äta normalt. Så hela tiden går samma mening runt och runt i huvudet, JAG SKA BLI SMAL, JAG SKA BLI SMAL, JAG SKA BLI SMAL om och om igen.. När jag tycker det är som jobbigast på gymmet och vill lägga av säger jag den meningen i huvudet drygt 5 gånger och vips fick jag ork att köra lika hårt i 5 minuter till. :)

Jobbar väldigt långa dagar nu därav den dåliga uppdateringen. Jobbade till 17.00 idag (börjar 06.00 varje dag), 17.00 imorgon och fredag vill jag inte ens tänka på. Men pengar pengar pengar! :) Så direkt när jag kommer hem blir det ju direkt till träningen och så!
Idag hade jag sagt till mig själv att det inte skulle bli någon träning p.g.a min förkylning och skulle istället gå en långpromenad. Men när jag kom hem blev jag jättedeppig och Robin fråga mig om och om igen vad det var som var fel. Jag svarade att jag ville så gärna gå på boxen kl 19.00 men det var ingen som kunde haka på idag. Men då kom mitt ljus i mörkret, Elin och hon räddade min dag! Så idag har vi kört jävel på passet och vi lär båda har värk i armarna imorgon.:) göttgött!
Imorgon blir det dubbelpass för mig, styka/mage därefter yoga :) Sen på fredag blir det nog vilodag om jag inte packar träningsväskan och tränar direkt efter jobbet, för kommer jag hem och sätter mig kommer jag aldrig komma iväg!

Har blivit rätt kass på Dagens, men vi kör om och tar nya tag på måndag! :)
Nu har jag fått i mig en helt vanlig grönsallad med lite dressig och lagat morgondagens lunch, ugnstekt lax med sallad. :) MUMS!
Jag älskar att mitt efternamn står på samma bygnad som jag bor i! :) Och insåg idag att Lidköping är ändå en väldigt fin stad, iallafall när det är mörkt ute!


Kommentarer
Anonym

ge inte upp johanna!!

2012-02-09 @ 20:20:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0