Tack mina läsare, ni gör mig så glad!

Tack tack tack alla! Jag tackar något oerhört för de fina få kommentarer, era fina mejl, alla fina komplimanger i verkligheten och alla sms, ni är fantastiska! Det är tack vare er jag håller motivationen uppe och även orkar fortsätta blogga. Jag hoppas verkligen jag hjälper er och motiverar er, det är ju hela vitsen! Och snälla säg till, skriv eller mejla om ni vill veta mer detaljerat om något eller tips om vad jag mer kan skriva om. Hjälper er mer än gärna och ska försöka göra det på bästa sätt också, samtidigt som jag vill utveckla och bättra min blogg :)
Massa kärlek till er! Ni gör verkligen mina dagar så mycket enklare <3

Blev tyvärr ingen träning idag, var inte hemma från jobbet förrän 17.40 och hoppade direkt i badet. Mina fingrar var så frusna att det kändes som jag kunde bryta av dom..! Nu efter lite över en timma badet kollar jag på Pirates of Caribbean och bara myser i soffan. Sitter och är kluven om jag ska välja fredagsmys i soffan eller ge mig ut på en promenad.. Men det lutar nog åt fredagsmys, ska ju på spinning imorgon klockan 09.45 sen efter 11.00 hämtar vår nya bil. Så blir nog slapp med Robin ikväll och spara promenaden till imorgon. :)
Kan tala om att jag för övrigt hatar spinning men det är ju så förbaskat bra träning, så vi får väl se vad jag har att säga om detta imorgon. Kanske blir ett inlägg med bara svordomar! Haha :)
Såhär glad gör ni mig! :) Bilden är från i somras
och jag fattar inte hur jag klipper korten så det fick bli såhär,
förlåt,Julian! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0