Tråkdag

Idag har jag inte gjort ett skit! Har varit så himla tråkigt väder ute och man blir så trött och seg av det!
Kom hem från jobbet och bänkade mig framför OC med en smoothie, var det bästa avsnittet av alla, enligt mig själv. :) därefter stensomnade jag i soffan och blev väckt av Robin med en puss i panna och han sa att han skulle gå till Gerrit. Då tog jag mig i kragen och gick och handla, blev hela 2 liter mjölk, ost och riskakor. Såg att riskakor hade låg kcal så det tänkte jag börja äta ibland. :)

Klockan 18.40 begav jag mig till gymmet för veckans boxpass med Elin. Fy sjutton vad kul det passet är!! Och så jäkla kul att jag orkar mer utan att behöva pauser! :D

Nu ska jag ta en dusch eller ett bad, inte bestämt mig ännu. Sen blir det nog sängen. :)

Imorgon eller på fredag ska vi köpa fiskar till vårat akvarium, ska bli roligt. Det är så fint och mysigt med akvarium. Sen blev vårat mycket finare när vi målade om själva "möbeln" till det. :)

Bilden är akvariet idag utan fiskar. Men inrett och klar tills de nya fiskarna anländer! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0