Träningsdags

Woho, är otroligt supertaggad på att träna.. Eller inte.. Fryser något oerhört och vill inte ens tänka tanken på att byta om för jag kommer frysa ihjäl. För mig är den största nackedelen med att gå ner i vikt är att jag mer eller mindre ständigt har frossa. Jag ligger med one piece och två filtar i soffan och skakar fortfarande tänder, inte fullt normalt.
Hur som helst ska jag strax möta upp mamma, vi ska göra ett nytt försök hopplös gympapasset idag. Har en extrem träningsvärk i ryggmusklerna så vi får väl se hur detta går. Sen blir det kanske en sväng på löpbandet efteråt.

Ikväll tänkte jag berätta lite om hur det har gått för mig med min viktnedgång. Det har ju inte alltid varit en dans på rosor om jag säger så. Och för tillfället har jag extremt jobbig period och är sugen på precis allt. Men mer om detta senare!


Kommentarer
Tess

de är skit svårt.. har med börjat undvika sånt man inte borde äta. försöker iaf! och de är verkligen tufft!

2012-02-20 @ 22:20:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0