Utmattad

Tuppluren blev inte en timma, utan två och kunde blivit många fler! Kändes som jag kunde avboka träningen och sova ända tills imorgon för så trött var jag!

Har varit väldigt trött det senaste men inte kunnat koppla det till någonting, har ju blivit så pigg av träningen. Men i förrgår kopplade det. Detta jävla program som är skyldig till att förstör min vardag är big brother. Älskar det och tycker det är så underhållande, men jag kan inte lägga mig efter 23.00 och försöka sova. Jag blir övertrött o somnar inte förräns efter 00.00 och går upp 05.15! Man blir rätt utmattad tillslut vilket jag även börja känna av i mina musklet, är riktigt segt.
Så från och med idag prioriterar jag bort big brother och sätter SÖMN högst upp! Finns ju alltid internet så man kan se dagen efter. :) bra smidigt det där!

Passet idag var skitkul även om jag knappt orka något. Blev mycket fokus på benen och känner redan av träningsvärken i arslet. Jag bävar redan för trappan upp imorgon då jag bor på 3:e våning! Men alltid gött med lite träningsvärk.
Sen imorgon blir det kondition/motionsträning efter jobbet med Angelica och på kvällen lite sambomys!


Nu ska jag ta tag i boken Laura och hoppas på att ögonen börjar gå i kors snart :)

Natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0