Salladsrullar med tonfiskröra

Gud vad jag är proppmätt..! Väntar bara på mitt matkoma så jag kan somna en stund framför tvn, bara för att jag för en gång skull kan det utan att ställa klockan! :) Har mixat och donat i köket och agerat kock. Efter drygt 15 minuter fick jag till en så extremt god lunch och så mättsam! Jag är uppväxt med en tonfiskröra som jag fullkomligt älskar.. Men eftersom jag inte får äta bröd och inte kände för att äta röran rakt av så ville jag göra något roligt. Så tillslut blev det salladsrullar med tonfiskröra och sallad! :)
Recept finns nedanför.

Nu ska jag som sagt göra det jag sa igår och sagt idag, SLAPPA!
Klockan 18.40 ska vi möta upp Gerrit och Sofie för ett boxpass. Blir rena rama "dubbeldejt" passet. Ska köra skiten ur Robin så han får ett helvete på jobbet imorgon pga träningsvärken!  :)
Berättar om passet ikväll och likså dagens.
Receptet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0