Woho, det verkar lösa sig!

Nu har jag kört skiten ut mig själv, riktigt gött!
Har precis fått i mig en tallrik med havregrynsgröt och ett glas mjölk, så nu är jag proppmätt och kan nästan rulla fram. :)

Tack och lov verkar det lösa sig med hotellet i helgen! Jag la ut en annons på blocket och tro det eller ej men 5 st har hört av sig, så vi verkar kunna lösa detta! :)
Så på fredag är både jag och Robin lediga och då ska vi äta hotellfrukost här i Lidköping och därefter åker vi till Skövde för en heldags shopping. :) Sen får helgen bli som den blir!
Skriver dagens imorgon, påtok för trött för att göra det!
Min alla hjärtansdag present + 2 triss!


Kommentarer
Kårebäck

Häärligt :) smart & lägga ut på blocket. Kram

2012-02-16 @ 17:35:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0