Dagens:

06.00 - Ett stort glas ljummet vatten med två citronskivor i.
08.00 - Idag bestod min frukost av två hårdkokta ägg med kaviar.
10.45 - En banan innan träningen och en banan efter träning (12.45)
15.30 - Blev en sen lunch med endast 1 kiwi och 2 dl havregrynsgröt. (Slarvade idag)
18.30 - Färska räkor med grönsallad som består av salladskål, paprika, gurka, tomat och purjolök. Blir en klick aioli till detta.

Under dagarna dricker jag endast vatten och bubbelvatten (ca 2 liter), om det är totalt katastrof någon dag unnar jag mig en cola zero.
Jag brukar variera mina frukostar med 2 kokta ägg och med yoghurtsmootihe (1,5 dl lätt yoghurt & 1,5 dl mild vaniljyoghurt) med hallon och banan. Så brukar köra varannan dag för att inte tröttna.
Mina mellanmål består nästan alltid av banan, gröt, kiwi eller fruktsallad.
Luncherna varierar väldigt mycket men basar alltid med sallad eller blomkål, till allt. Sen om jag lagar mat med grädde och creme fraiche väljer jag lättprodukter.
Kvällsmat är oftast densamma som luncherna dagen efter då jag gör matlådor till jobbet. Annars blir det ägg och yoghurt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0