Hopplös gympa

Så hette passet och precis så var det. Jag älskar ledaren men när jag hör gympa tänker jag stora rörelser och mycket roliga steg och så, men detta var mer ett styrkepass. Men träning fick jag och kan räkna med lite ömma magmuskler och underarmar imorgon!
Efter träningen promenderade jag hemåt, bytte om, på med lite smink och började gå mot ridskolan som ligger lite utanför stan. Har tittat på en vän som hade ridning och jag ville gärna titta då det var hoppning, min favorit. Kan erkänna att jag blev lite sugen på att börja rida igen, men det är på tok för dyrt för mig. Så jag får nöja mig med att titta! :) Och gud vilka fina hästar det fanns..!

Nu är jag nyduschad och har lagat kvällsmat, pastasås med blomkål. Det bästa är att det går snabbt att göra och är supergott. Och man kan variera ingredienserna efter vad man har hemma :)  Men idag körde jag den vanliga med bacon!
Fräs allt tills det blir mjuk och sen på med resten av ingredienserna. Lägg i buljongtärningen sist! :) Du kan byta ut bacon mot kassler, skinka, kyckling, kalkon osv. Och även resten, så som purjolök mot vanlig gullök! Bild kommer upp senare i veckan.

Imorgon är det långdag på jobbet och därefter basic steppass, då bäst att försöka sova lite!
Och imorgon kommer det upp "före" bilder på mig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0