Straffad, till 1000

Ja, det kan man säga..

Jag har fuskat idag... Drack två cider, åt lite nötter, några godiskolor och några ostbågar förut. Och jag menar verkligen pyttelite..! Och mitt straff blev att jag ligger här nerbäddad i sängen med sånna extrema magsmärtor som inte går att förklara i ord. Hade det funnits möjlighet att åka in akut här i lidköping hade jag gjort det för 30 minuter sen. Men tyvärr. Har hällt i mig vatten så jag nästan kräks och tagit värktabletter för att smärtan ska avta.. Men känner jag min mage rätt kommer den inte sluta än på några timmar.. :(

Hoppas smärtan är borta imorgon för jag och robin ska köra ett boxpass! :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0