Top Model Sverige

Förlåt för dålig update idag, men fick jobba lite längre än vanligt och direkt när jag kom hem fick jag slänga ihop en fruktsallad och sen direkt ge mig iväg till träningen. Så fanns ingen tid över förrän nu! Blev lite stressigt, men vi hann precis innan passet börja och passet var jätteroligt. Basic Step körde vi, och jag kan säga att jag aldrig känt mig så förvirrad i hela mitt liv...! Jag brukar ha lätt att lära mig saker och trodde jag hade bra kordinationsförmåga, men ikke! Har aldrig skrattat åt mig själv så mycket som idag. Men tillslut satt alla 4;a "steg" och jag lyckades sätta alla utan ett felsteg, iallafall en gång! :) Riktigt bra ledare och bra musik, alltid ett plus. Så nästa tisdag blir det samma pass :)



Tyvärr blir det inga "före" bilder förrän imorgon. Robin var inte hemma och kan inte ta en bra helkroppsbild på mig själv, så får bli en imorgon innan boxpasset istället. Men det tror jag ni överlever! :)

Sitter nu här i soffan med top model sverige på tv och masserar min sträcking i vänster axel. :) Kan tillägga att jag tycker att det inte är någon som har något "wow" modellutseende, men jag gillar hon som var med i Idol. Vet inte vad hon heter men hon påminner om "rihanna". :)
Här har ni iallafall Dagens;
Hallonsmootihe och ljummet citronvatten
Pastasås med bacon och blomkål
Fruktsallad med kiwi, hallon, blåbär, äpple och banan + ett glas mjölk. (bra energikick till träningen!)
Hallonsmoothie (min nya kärlek!)

Har inte hänt något mer idag så vi får höras imorgon. Jobbar inte så länge, så det blir hem och städa samt slappa lite innan klockan 19.00 då det är dags att bege sig till gymmet för boxpass! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0