Tråkigt fredagkväll

Har inte gjort något ikväll. Skulle egentligen haft tjejkväll med mina fina tjejer med räkor och vin men blev tyvärr inte så. Så har suttit här rastlös med min underbara one piece på mig i soffan och kollat på biggest loser och läst skvallertidningar istället. Vet inte varför jag inte varit ute på promenad och gjort någon nytta istället! Ågren nu.
Är proppmätt efter kvällsmaten och tänkte nu göra en flaska bubbelvatten och hoppa i säng och kolla på film. Ska kika på What's your number eller All  good things. :) Min pojkvän jobbar ikväll till 00.00 så ska väl försöka ligga vaken tills dess så man iallafall får träffa honom lite.
Imorgon ringer klockan 09.00 då jag beger mig till gymmet för ännu ett gympass, sen blir det kanske en promenad. På kvällen kommer Gerrit och Sofie hit, vi ska spela lite sällskapsspel och så. Gerrit är Robins (min pojkvän) bästa vän och Sofie är hans relativt nya flickvän. Då jag bara träffat Sofie en gång tidigare blir det nog trevligt imorgon. Jag är väldigt social och pratar gärna! :)
Nej, nu ropar sängen väldigt högt hör jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0