Midsommar!

Hej å hå!
Har fullt upp nu därav dålig bloggning. Jobbar fullt och tränar på den lediga tiden!
Men som sagt, allt ger ju resultat. Dock inte vägt mig ännu, men känner mig mycket smalare! Om inte annat mer fit!

Imorgon är det midsommar och ska bli så kul! Jobbar 6-16, sen blir det iväg på midsommarfest med goa vänner. Ska ha på mig en otroligt vacker långklänning istället för den röda. Sen har jag lärt mig göra waterfall braid så ska ha det och massa lockar i håret. Och naturligtvis en vacker egengjord midsommarkrans!

Vill även berätta att jag kämpar något oerhört med att få ut min naturliga hårfärg. Har inte varit naturlig i håret sen jag var 14 år och jag är paff. Har totalt förträngt att jag är så ljus naturligt! Jag har en sån fantastisk fin egen hårfärg och fattar inte varför jag förstört håret så med färgningar. 
Kolla själva vilken skillnad;
 
 
Imorgon får ni en fin midsommarbild på mig och min vän angelica.
HA NU EN TREVLIG MIDSOMMAR OCH HELG!
ÄT MASSA OCH UNNA ER!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0