Det tar sig!

Sitter här i soffan och känner mig redig! Har helgstädat lägenheten, bytt till sprillans nya sängkläder och har nu mat i ugnen. Är totalt vrålhungrig! Så snart blir det rostade grönsaker till kvällsmat. :)

Har varit hos dietisten och tyckte det hon sa varken bu eller bä.. Hon tyckte att jag inte skulle köra så strikt, utan att jag skulle äta kolhydrater. Sen även att jag inte skulle ha så "hårda" mål. Hon tror att jag skulle må bättre av att sikta på vikten 68 kg till nästa sommar. Men jag vill köra hårt med kolhydraterna. Saknar inte pasta, potatis, ris och knappt bröd längre. Visst att det skulle vara enkelt att ta en smörgås än att stå och göra en smootihe på morgonen men jag har börjat bli van. Och visst saknar jag godis och mina älskade ostbågar, men säger som jag alltid sagt; Det kunde varit mycket värre!

Hoppas på att jag snart kan komma igång med min träning igen och verkligen få lite "bevis" på vågen. Stått stilla jättelänge nu.. :(
Så för att göra någon nytta idag ska jag strax iväg på en långpromenad och även passera förbi Heidi som har mina ansiktskrämer jag köpte på sminkpartyt. Har fått vänta i tre veckor, vilket enligt mig är förlänge då dom lovade 1 veckas väntetid, grymt besviken.. Lär ju inte handla där igen!
Sen efter promenaden blir det hem och ta ett bad, därefter biggest loser! :)

Vill även säga att det är så kul att gå i jeans nu! :D har hatat jeans för dom åker ner och sitter så tajt. Men nu börjar det äntligen bli skönt med jeans, och sen ser jag mina resultat så mycket bättre. Happy happy! :)
titta bara på bilden nedan!



Kommentarer
Anonym

Häärligt snygging!! :D den metoden jag tror på är; "ens

Egen" med eller utan kolhydrater... Man känner sin kropp bäst själv, för det är faktisk olika vad man mår bra utav :) kram

2012-03-15 @ 21:17:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0