Hjärnskakning

Jahaop, där rök veckans träning :( kom precis hem från vårdcentralen för att kolla upp varför jag mår illa och har sån yrsel och det visade sig att jag fått hjärnskakning. Så dom rekommenderade vila hela dagen idag, gå minsta möjliga och sen hoppa träningen och gå kortare promenader i cirka en vecka. :( jag är jätteledsen!
Lär ju inte dricka på ett tag efter det alkoholen gjorde mot mig i fredags, blev för mycket och vilket resulterade hjärnskakning. Fan! Men jag kommer ju få användning av mitt gåband om jag inte vill ge mig ut!

Så idag blir det vila med film och massa annat tråkigt. :( hoppas på att yrseln släppt något så jag kan gå på min synundersökning ikväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0