Inspirationsmusik

Precis kommit hem från en joggingtur på 1 timma! Stanna endast två gånger idag på ca 5 km, proud!
När jag väl kom fram till villabadet blev det armhävningar och situps i solen, så skönt!
Sen påvägen hem fick jag gå ca 20 min pga ett jävla håll i sidan.. Försökte verkligen trotsa smärtan och springa vidare som man ska göra men det gick verkligen inte.

Jag har även nu börjat tro att jag lider av ansträngningsastma.. :( som idag när jag sprungit ca 10 minuter börjar jag få massa slem i halsen, hosta och kvävarkänsla. Och jag måste verkligen ta i för att kunna ta ett riktigt andetag, sen hostar jag massa när jag kommit hem. Får nog kolla upp det här och se om man kan något som vidgar luftrören! :)

Nu blir det dusch, sen iväg till kållandsö för att fira mormor och sen ska vi vidare till källby för att fira Robins pappa. En dag fylld med kalas och igårkväll var vi på ännu ett!
Det är nu vi är inne i den där perioden då ALLA fyller år! Kalas nästan varje helg. Men det är kul att få träffa alla :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0