Just det, inspirationsmusik!

Glömde totalt nämna det jag mena med inspirationsmusik!
Jo, när jag är och tränar lyssnar jag självklart på musik. Och det som spelas i hörlurarna är allt från skrillex till pussycat dolls. Men favoriten är nog pussycat dolls. När jag lyssnar på deras låtar ser jag dom framför mig och deras snygga, vältränade kroppar och vips orkar jag springa lite längre och lite fortare! :)
Sen den 2;e juni ska vi spela någon som heter älvaslaget (brännbollsturnering) och ha ett grymt kul lag och grym utklädnad, så när jag tex hör några av LMFAOs låtar som är så sköna innan tänker jag bara, 2e juni är jag smal, iallafall smalare och kommer orka springa runt banan problem! :)
Men det absoluta favoriten är Let It Rock, den är sådär gött tung och lagom peppande med skönt tempo! Rekommenderar den starkt till löprundan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0