Kasslergryta med strimlad abergine

Ingen träning idag inte. Skulle blivit en promenad ikväll men skedde en liten olycka här hemma så har legat soffliggnades hela kvällen. Men lyckades göra lite nytta ändå!
Gav mig på att laga en alldeles egengjord och påhittad kasslergryta med strimlad aubergine som serverades med wokade grönsaker. Och tro mig, det var så ruskigt gott! Åt tyvärr på tok för mycket så blev alldeles rund om magen. Skriver ut recept imorgon, är inte riktigt kry nog för att skriva det nu. Men imorgon blir det bilder och recept.
Har desstom unnat mig en smarrig fruktsallad med färska jordgubbar idag! Gick och handlade på tom mage förut, vilket man aldrig ska göra och kom till chokladen. Jag stod och höll i mjölkchoklade och bara NEJ, gå och hämta jordgubbar och unna dig det istället! Och det var så mycket godare än choklad! :) Ett riktigt bra köp!

Vet inte hur länge jag jobbar imorgon, men blir update imorgon kväll. Så kika in imorgon så får ni reda på receptet och bilder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0