Klantig

Då har man fått stämpeln klantigast i kommunen i pannan. Känns väl sådär! Skulle vara så redig att och handla direkt efter jobbet och blev två proppfulla matkassar rikare, som dock blev totalt massakerade en stund därefter.
Jag skulle in i min port dörr och har precis innanför dörren två trappsteg i sten, jag missar det andra med bara någon cm och stupar framlänges med huvudet först. Hade ingenting att ta enot mig med eftersom jag hade händerna fulla, plus en bukett tulpaner. Kassarna blev helt mosade och all mat låg utspritt i trapphuset, tulpanerna gick av och jag skadade mitt vänstra knä som jag slog i kanten. Men tack och lov att ingen såg mig! Haha. Lyckades tillslut ta mig upp 2 trappar och ligger nu med knät högst som bara pulserar av smärta. Problemet är att vi har tvättid och tvättrummet är en trappa upp och det är kaos i lägenheten och behöver röja jävel. :( Robin jobbar på Villa idag så han kan inte hjälpa mig heller..!

Men mitt största bekymmer är om jag ens kan träna imorgon.. :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0