Lördag

Sitter här och myser i min nya stickade tunika, den är helt galet skön! Ska snart byta om till bättre kläder och gå på gåbandet i 30 minuter. Sen blir det en stor frukost för är redan hungrig! :)

Igår gjorde min sista dag på AG;s och på måndag börjar jag på Coop som kallskänka! Är blandade känslor men är nog mest pirrig. Tårtan jag gjorde var uppskattad också vilket var väldigt kul. :) När jag kom hem hade jag fått blomsterbud från min underbara kollega Camilla, kommer sakna henne så jäkla mycket! Men vi är släkt så vi kommer ses ändå :) Och hade även fått 2 stycken smycken från pandora från Robin och ett presentkort samt en tupp av Lill.
På kalaset på kvällen serverades det massa olika saker och jag var så mätt att jag nästan rullade fram. Efter allt ätande blev både jag och Robin svintrötta och åkte hem vid halv tio. När vi kom hem var det ju kaos hemma så det var bara att börja städa.  Sen blev det sängen och skilda världar tills vi somna :)

Idag ser dagen rätt så oplanerad ut. Vi kanske åker till Göteborg en sväng senare och bara strosar runt lite och käkar gott. Jag längtar något oerhört efter den ruskigt goda räksalladen på Linnéterassen!
Annars blir det hitta på något annat, vi ska inte vara hemma iallafall. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0