Massa vuxenpoäng!!

Gud, ni ska bara veta vad vuxenpoäng jag samlat på mig de senaste dagarna! Jag har bestämt att jag ska permanenta mig, ska gå till ostiopat med min rygg, ska gå på synundersökning och till 90% skaffa snygga glasögon! Och dessutom fattat ett beslut så jag blir alldeles till mig och nervös när jag tänker på det! Mer om detta senare! För nu måste jag ut på en promenad innan solen går ner. Har legat nerbäddad i soffan med täcke och kuddar sen 8 imorses till nu. Samvetet är väl sådär efter att ha gått miste om en sån här fin dag, så måste ut och få lite luft.
Har tyvärr på något sätt inatt lyckas riva upp hela stortån (hade klackar med öppen tå), så har ett gött kött sår och kan inte sätta ner tån i marken så vi fårse hur lång promenaden blir. Men försöka går ju :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0