Söndag!

Herrejösses vilken kväll jag hade igår. Jag hade så grymt kul, middagen var supergod och jag vann på bowlingen! Och tur var väl det eftersom jag är en usel förlorare, tror Em och Angelica fick se lite av det igår! Haha :)
Slog dock i ryggen nått så in i på stadt och har så ruskigt ont. Robin kan inte ens krama mig utan att jag typ skriker. Lär vara blå imorgon! :( Ett tips; Dansa inte med ryggen mot ett barbord, speciellt inte nära kanten.. AJ AJ AJ. Har haft lite otur med skador det senare nu! Skärpning!

Idag gick jag upp vid 08 och gick raka vägen till soffan och satte på reprisen av gladiatorerna. Sen när Robin väl tog sig upp så åkte vi till Roma för att käka lunch. Och fyfan vad jag ville käka KEBAB... :( Men jag bet mig i läppen och beställde en ost och skinksallad.. Den var inte alls god, så petade lite i maten.. Sen begav vi oss mot Kinnekulle för en långpromenad. Vi gick ca 6-7 km och var tillbaka vid bilen efter ca 1,5 timma. Jag skämtar inte när jag säger att det var som att gå på en isbana nästan hälften av promenaden. Det var så jäkla lerigt och slabbigt, men tack och lov halkade ingen av oss, även om det var nära flera gånger! Haha
Efter promenaden åkte vi och unnade oss varsin glass och när vi kom hem tog vi ett bad. Tog väl 3 minuter sen låg vi båda två och stensov och jag vaknade väl efter 30 minuter av att vattnet var svinkallt. Sen dess har vi legat i soffan och bara myst, kvalitetstid så att säga! :)

Imorgon blir det som sagt rivstart med mat och träning, är så taggad! :) Så imorgon kör vi igen!!
image description
image description
image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0