Wohooo

Då var man hemkommen från en lite mer än en timmas löptur! Riktigt gött! Nu har jag duschat och varit och köpt mig en slöjstjärt (fisk) dagen till ära! :D

I tisdags berättade jag för er att jag var en sväng i Skara och ska nu berätta varför. Var på jobbintervju för kallskänka på Coop och fick idag reda på att jag fick det! Så oerhört glad är jag och alldeles pirrig! Längtar extremt mycket tills jag börjar så det är inte klokt. Och det var därför jag och robin kollat på resor, för vi hoppades på att vi kunde åka utomlands innan jag började på mitt nya jobb eftersom jag inte får någon semester i sommar. Men det nya jobbet börjar redan 2 april så blir ingen utlandsresa förrän i höst. :( Men ett nytt jobb är mycket roligare än en utlandsresa! :)

Nu ikväll ska jag och robin umgås lite med tacos, vad annars! ;)

Bilderna nedan är från löprundan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0