Breakfast

Har precis avnjutit min frukost! Kvarg och två knäckemackor och trust me är jag säger JÄVLAR vad mätt jag är nu. Känner att matsäcken verkligen minskat, på både gott och ont :)

Till lunch blir det 1 kanske 2 knäckemackor med salladsblad. Orkade inte laga mat igår kväll så knäckemackor är en bra lösning. Endast 40 kcal i en knäckemacka. :) blir även enkel lunch för slutar 14.00. Ska iväg och permanenta mig då. Så för er som är nyfikna får se en "före"bild nu och en efter sen :)

Sen ikväll ska vi ut och äta. Kommer bli svårt att hålla koll på kaloriintaget men jag ska be om sallad istället för potatisen och ingen sås. :)

Kika in efter 17.00 igen för att få se håret!

Ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0