Första maj!

Gokväll alla läsare! Hoppas ni har haft en bra första maj för vädret har ju varit otroligt!!
Som ni såg igår var det fest eller mer häng. Vi grillade, bada jacuzzi och bara prata, sen begav vi oss ut på stan. Men tappade allt sug när jag stod i kön så jag och Angelica drog hem till mig 00.30 och glodde på SATC istället! :) bra mycket billigare + att jag slapp bakfyllan! Så idag gick jag upp runt nio, åt frukost och sen åkte iväg på majning med Robins familj. Två fulla BMWs rullade mot råbäckshamn för fika och solning. Därefter åkte vi till kinnekulle ring och kikade på bankörning, Robins systers man körde nämligen.

När vi kom hem var robin så bakfull att han ville sova och jag ville göra något, så bjöd ut mig till camilla! Det var så trevlig så! När klockan närmade sig sex begav jag mig hemåt även fast jag kunde stannat några timmar till :) Sen har det bara varit lugnt ikväll. Hoppade träningen för ville bara va idag. Men imorgon börjar jag med en löprunda, sen ut i det fina vädret för att få färg och sedan blir det kvällspass med min efterlängtade box! Var nästan 2 månader sen nu! Ska bli sä jäkla kul :) och sen är det dags för jobb igen, nio dagars jobb sen är man ledig två! Men det kommer bli skönt med sovmorgon några dagar i veckan då jag börjar 16.00, så man får vila upp sig och sova ut :)

Jaja, nu ska jag sova. Klockan ringer 08.30 imorgon då man ska upp på löpbandet! :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3282805/images/2012/pic_200846661.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3282805/images/2012/pic_200846663.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0