Solig onsdag

Vilket underbart väder vi haft idag! När jag gick upp imorse visade tempen 25 grader, underbart! Så öppnade två fönster i tvrummet, hoppade upp på löpbandet alldeles nyvaken och äcklig och tittade på chealsa settles på mtv. Det handlar om en överviktig tjej på 147 kg som vill gå ner i vikt samt lyckas inom modebranchen. Jäklar vad man tagga till extra och ville springa ännu mer asså! :)
Sen duscha jag, åkte hem till mamma och pratade om lite beskymmer jag har. Har fått något utslag eller något lite överallt på kroppen, mest på vänster handled och robin med. Dom gör ont, kliar och är inte direkt jättesnyggt. Känns ju som något som smittar eftersom Robin haft det först och nu jag. Men har köpt allergitabletter så vi fårse om det blir bättre. Och mitt andra beskymmer är min hy. Den är totalt skrot..! Hade nästan blivit av med all finniga ungdomshy och nu bara POFF, som en bomb exploderat i ansiktet. Köpte ny ansiktstrengöring för drygt en månad sen, ACO Spotless Deep Cleansing. Visst, självklart förstår jag att den gör sitt i början och rensar ut skiten i hyn men att knappt haft en enda dag utan nya finnar på en månad känns väl sådär..! Så nu har jag slängt skiten och köpt nytt. Vi får väl se om den nya är bättre.
Har dessutom varit hos Camilla och solat i två timmar och japp, jag har fått färg. Pannan är illröd och fräknarna har redan poppat fram. Inte det sötaste kanske! :P
Sen har jag varit iväg på rusta och allt annat borta vid jobbet, men tyckte allt var rena skiten. Kanske blir bättre när de verkligen kommit igång men just nu var det inget för mig.
Och tyvärr blev det ingen box idag heller, min boxkompis bangade igen så känner att det är dags att leta efter en ny. Någon som känner sig manad?
Så gick istället ut på långpromenad med pappa och hundarna. Det var riktigt trevligt och vi stötte på två älgar som inte var ett dugg rädda, men det var jag! Har riktigt mycket respekt för dessa bjässar! Och jag tyckte de var jättrstora men det var det tydligen inte, haha. Jag fick hjärtklappning och blev helt svag i knäna, för dom stod där och bara kolla på oss som fån! De blev inte ens rädd när pappa försökte skrämma bort dom! Lääskigt!

Nu ikväll har jag avnjutit en tacosallad och tagit igen lite Bb. :) och imorgon är det dags för jobb igen och nio dagar framåt! Ska dessutom försöka springa 30 min på löpbandet varje morgon innan jobbet nu med. Någon sorts effekt bör det väl ge på vikten i slutändan. :)

Och titta min fina mobilmotivation!! Vad gör man inte för att tänka på vikten! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0