Första dagen!

Så..! Då var första dagen gjord på nya Coop Extra Lidköping. Och jag säger då det, det är riktigt kul att vara med från allra första början! Alla är så himla pirriga, spända, förväntansfulla och taggade :) Men det bästa är nog att alla är nya, alla vet precis lika lite och ingen är bättre än någon annan.
Vi har mer eller mindre spenderat 8 timmar av 10 på att lyssna på en coach för att tagga oss lite. Vi har gått igenom väldigt mycket vad vi på Coop vill ge våra kunder osv. Riktigt bra coach och verkar vara riktigt bra arbetskollegor, mycket unga med :) och vi har en tjej från gotland som pratar så jäkla gött att man vill be henne fortsätta prata när hon slutat! Sen har vi någon från Piteå och någon ifrån Kiruan, en riktig salig blandning, KUL :)
Kände två tjejer sen tidigare, en gammal klasskompis och en tjej som gått klassen under oss. Alltid skönt att känna någon tycker jag.

Nu har jag tagit ett varmt och välbehövligt bad! Har varit svinkallt i lokalerna så vi har skakat tänder hela dagen nästan så ett varmt bad var på sin plats! :)

Ligger nu här helt död i soffan och bara vill sova, men ska pina mig igenom "En stark resa med Morgan och Ola-Conny". Man skäms ju ihjäl...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0