Trött & irriterad

Fysatan vad jag har jobbat! Känns så i kroppen iallafall. Ryggen har krampat hela dagen och gjort så ont att jag velat spy och hade svårt att andas. Och inget har hjälpt mot det varken värktabletter, voltaren eller tigerbalsam, men det börjar ge med sig nu. Har säkert blivit helt bra Till imorgon och så jobbar jag en timma och så är det säkert det samma. Måste ringa PG! :) Men annars är allt superkul på jobbet!! Massa jobb just nu. Räknade precis ihop veckans timmar vilket resulterade 67 timmar, känns rätt okej, speciellt när lönen kommer. :) Men är såå sjuuukt jäkla trött, orkar knappt hålla uppe ögonen.
Har varit hos Angelica ikväll och ätit lite mat och myst, och tänkte åka hem och sova direkt efter bigbrother. Men väl hemma möts jag av 7 livade grabbar och det var bara att glömma sängen just då, lite smått irriterande..! Men tror de börjar ge sig iväg nu så ska äntligen få sova!!! :)

Jobbar imorgon 10-17.30 sen blir det middag ute med hjärtat. Kom och hälsa på hos mig vettja, fiskdisken på Coop! :)

Testade mina nya röda byxor till mina blå pumps, riktigt snyggt! Med detta säger jag
Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0