Lördag

Kan inte sova pga smärtan i knät!  :( Så sitter och glor på tv och hoppas på att bli trött snart igen. Vill inte direkt gå upp kl 07.00 en lördag och sen festa på kvällen. Så förhoppningsivs kommer jag snart ligga i sängen igen när värktabletten gjort sitt:)
Blir ingen träning idag eftersom mitt knä är ömmare, men ska försöka ta mig en tur på stan. Göra systembolaget och kanske köpa mig något annat fint. :) Hoppas verkligen systemet säljer Peachtree!
Sen blir det hem och fixa inför ikväll då det blir middag samt bowling med brudarna. Så ikväll firar vi att jag fått nytt jobb, eller jag ska göra det iallafall! :)


Kommentarer
Emelie

Ja ska me fira... Om de är nått att fira att du fick jobbet som ja ville ha:(. Men du är värd de:)<3

2012-03-03 @ 14:36:50
URL: http://emeliecarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0