Villa Lidköping

Har haft en fullspäckad dag idag. Började tyvärr dagen med funderingar på att sjukanmäla mig, mådde något förjävligt med illamående och var riktigt snurrig i huvudet. Men jag kämpade mig till jobbet och klarade av dagen vilket var huvudsaken och det är först nu det börjar släppa.
Efter jobbet blev det full fart här hemma med dammsugning, plocka iordning och duscha innan man skulle till torget och ta emot Villa Lidköping som tog silver i SM igår, dock rätt barnsligt tycker jag. Ville inte ens gå, men har man en pojkvän som tar fram hundögonen så vad gör man inte..
Efter mottagandet hängde Robins föräldrar och kusin Åsa upp på fika hos oss. Blev Villabakelse till dom och jag åt en liten hallongrotta och den satt som ett smäck ;P Kan även säga att den som stod i centrum här hemma var Bobo, finns inget roligare än att leka med bollar när det är "massa" folk hemma. Men får väl tacka och ta emot för han lär ju vara trött ikväll :)

Blir ingen träning idag! Dumt att chansa medtanke på hur jag mått idag. Så imorgon tar vi nya tag. :)

Vill även be om ursäkt för mitt kassa bloggande, lovar på bättring. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0