Galet uttråkad & rastlös

Sitter här i min ensamhet som VANLIGT denna fredagkväll. Robin drog iväg på fest och därmed försvann min fredagkväll jag hade planerat med film och mys. Eftersom vi var på bio och hade mysigt trodde jag det skulle vara så hela kvällen, men ikke..
Så sitter här så oerhört uttråkad, rastlös och frustrerad.. Önskar att det fanns något nattöppet gym här i Lidköping så jag hade kunnat träna och gjort någon nytta istället. Samt dra nytta av min frustation och ta ut den på träningen istället. Bläää.. Men sitter här istället och glor på lördagens gladiatorerna. Väntar väl mest på att bli trött så jag kan hoppa i säng..

Är det någon som har några bra tips på vad man kan göra en fredagkväll som denna..? Hade gärna gått ut på en promenad men det är alldeles för kallt för det, -12 grader..!
Börjar få panik här hemma! gaaah.. Kanske dags att införskaffa sig ett löpband!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0